ŠŤASTNÝ A VESELÝ DEN PRÁCE soudruzi!!!

20.12.2011 12:13

Protože jsme daleko lepší a o dva kroky napřed než jedna nejmenovaná společnost v jedné nejmenované reklamě na telekomunikace, ve které je předělanej song jedné nejmenované kapely, rozhodli jsme se, že vám nepopřejem pěkné svátky,ale rovnou pěkný svátek práce (ti co nemakají mají holt smůlu)

A aby to mělo ty správné grády, přinášíme vám retext našeho nejznámějšího songu, abychom se alespoň vyrovnali té nejmenované kapele z nejmenované reklamy:

 

Před domem ti vyrazily první listy

a já musím jíti do práce

před domem ti vyrazily zelený listy

a já do práce odkráčíííím

 

Měsíc se stále drží oběžné dráhy

a já čekám na výplatu

A už mě docházejí kapky vláhy

Vítr odvál všechny peníze

 

Daně přináší špatný správy

Z výplaty opět ho*vo mám

Pak přijde berňák a ty jeho drápy

mně asi brzo utrápí

 

....a tak dále.

 

ale abyste neřekli tak teda VESELÉ VÁNOCE A ŠČASTNÝ NOVÝ ROK přeje Pepa, Víťa, Tomáš, Johny a dohromady kapela Fust